Sunday, December 10, 2017

[instiz] STAFF'S TOUGH ACTION DURING AN IDOL'S FANSIGNㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


She literally came in and said "Bite"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
http://instiz.net/pt/4899297
He just bit it like nothing happened, the member next to him just burst out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



It's becoming so big on Twitter right now, it's reaching 30K retweetsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


post response :+49
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. The fan manager nim exactly knows what the fans wantㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe did her research

3. That fan manager nim is too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She was also so cool when she just shoved the bunny ears on Jeonghan's headㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. This one tooㅋㅋㅋ She removed the bunny years and the fans all went "awwww" so she just shoved in back on his head and spread the earsㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The way she places back the ears is the killing pointㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > She's making sure the ears look perfectㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Ah Wonwooㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The fan manager nim did her research

6. The fan manager nim is too cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ And our Wonwoo too..

7. It's so funny how he naturally bites itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Cute 

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She's so cool

9. Ah this personㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  We're always so thankfulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. As expected, people who do their research are amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

11. The members are so cute, but the fan manager nim is seriously a girl crushㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com