Thursday, November 17, 2016

[instiz] AOA'S STAGE'S REACTIONS......JPG

















Gonggeun's restless eyeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +5
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Is that last one Han Donggeun?
> Yup!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Park Bogum and Kim Yoojung was following along with all the songsㅠㅠㅠ cuties

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ That last gif is so cuteㅋㅋㅋㅋ

4. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cuteㅋㅋㅋㅋ

5. Ahㅋㅋㅋㅋ That ending was so unexpectedㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> Han Donggeun: "that's why I became a singer *sense of accomplishment*"
>> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
>> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMy stomach hurtsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Everyone's gazes are so focusedㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Wow Suzy is hella pretty

8. That last gifㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cute

10. Bogum and Yoojung showed good reactions so I felt proud... and Han Donggeun-nimㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com